Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- безкоштовно, якщо замовлення оплачено на карту "Приватбанку" та сума замовлення перевищує 5000 грн.
- Видача замовлень за наявності проводиться після попереднього замовлення і узгодження з менеджером.
Способи оплати
- Оплата готівкою можлива тільки в Києві при оплаті кур'єру або самовивозом в нашому магазині. Вартість доставки по Києву: безкоштовно - якщо сума замовлення перевищує 5000 грн. - 100 грн.- якщо сума замовлення менше 5000 грн.
- Оплата на картку "ПриватБанка": 4731 1856 2665 8469 Ярош Людмила Оплата на картку "Монобанк" 5375 4141 2637 7513 Поліщук Виталій Оплата на розрахунковий рахунок.
- Оплата "післяплата" можлива тільки при виборі доставки перевізником Нова Пошта або Ін-Тайм
- Перераховані товари, що відправляються покупцеві тільки після повної передоплати: вартість якого менше 300 грн, відрізний товар (дроти, карпет ...), автомобільні акумулятори.
Гарантія:
На товари в нашому магазині надається гарантія, що немає зобов'язань у товарі заводських дефектів.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника або товарний чек.
Будь ласка, зберігайте ці документи впродовж усього терміну експлуатації.
У разі отримання товару перевірте його комплектність і брак дефектів.
Гарантійним обслуговуванням працюють сервісні центри, авторизовані виробниками.
Асоціації та телефони сервісних центрів ви можете знайти в гарантійному талоні.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.
Під час надсилання на ремонт у паковання обов'язково вкласти гарантійний талон виробника та магазину, а також вказати на окремому аркуші:
1 — Прізвище Ім'я По-батькові
2 — Місто
3 — Контактний номер телефона
4 — Заявлена несправність
Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника або товарний чек.
Будь ласка, зберігайте ці документи впродовж усього терміну експлуатації.
У разі отримання товару перевірте його комплектність і брак дефектів.
Гарантійним обслуговуванням працюють сервісні центри, авторизовані виробниками.
Асоціації та телефони сервісних центрів ви можете знайти в гарантійному талоні.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.
Під час надсилання на ремонт у паковання обов'язково вкласти гарантійний талон виробника та магазину, а також вказати на окремому аркуші:
1 — Прізвище Ім'я По-батькові
2 — Місто
3 — Контактний номер телефона
4 — Заявлена несправність