Продавець Світ АвтоЗвуку розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
931 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

вул. Бориспільська 7, офіс 102, Київ, Україна
+380 (98) 820-07-77
+380 (93) 170-03-89
+380 (50) 303-08-78
Інтернет-магазин MirCarAudio "Світ АвтоЗвуку"
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Поштабезкоштовно, якщо замовлення оплачено на карту "Приватбанку" та сума замовлення перевищує 5000 грн.
  • СамовивізВидача замовлень за наявності проводиться після попереднього замовлення і узгодження з менеджером.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • ГотівкоюОплата готівкою можлива тільки в Києві при оплаті кур'єру або самовивозом в нашому магазині. Вартість доставки по Києву: безкоштовно - якщо сума замовлення перевищує 5000 грн. - 100 грн.- якщо сума замовлення менше 5000 грн.
  • Оплата за реквізитамиОплата на картку "ПриватБанка": 4731 1856 2665 8469 Ярош Людмила Оплата на картку "Монобанк" 5375 4141 2637 7513 Поліщук Виталій Оплата на розрахунковий рахунок.
  • ПісляплатаОплата "післяплата" можлива тільки при виборі доставки перевізником Нова Пошта або Ін-Тайм
  • Товари для яких необхідна передоплатаПерераховані товари, що відправляються покупцеві тільки після повної передоплати: вартість якого менше 300 грн, відрізний товар (дроти, карпет ...), автомобільні акумулятори.

Гарантія:

На товари в нашому магазині надається гарантія, що немає зобов'язань у товарі заводських дефектів.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника або товарний чек.
Будь ласка, зберігайте ці документи впродовж усього терміну експлуатації.

У разі отримання товару перевірте його комплектність і брак дефектів.

Гарантійним обслуговуванням працюють сервісні центри, авторизовані виробниками.
Асоціації та телефони сервісних центрів ви можете знайти в гарантійному талоні.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися в точку продажу.

Під час надсилання на ремонт у паковання обов'язково вкласти гарантійний талон виробника та магазину, а також вказати на окремому аркуші:
1 — Прізвище Ім'я По-батькові
2 — Місто
3 — Контактний номер телефона
4 — Заявлена несправність

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner